woensdag, juni 11, 2008

Through our eyes, wat zien we



Myra Wood organized a great Challenge on the international freeformcrochetgroup...
I joined in a bunch of great artists, from all over the world...
You must see them all!
When you like to see them on paper as well, you even can order a book with all the entries!!!!

Wat zien we....
In het Engels Through our eyes...Dit is de naam van de uitdaging die verschillende haaksters van over de hele wereld aangingen..
Daar ben ik ook één van!
Uiteindelijk hebben 35 mensen de haaknaald opgepakt om de wereld door onze ogen te laten zien!
Er moest ook nog een begeleidende tekst of een gedichtje aan toegevoegd worden.
Al deze inzendingen zijn te zien op http://www.intff.org/
Ik heb met heel veelplezier aan mijn landschap gehaakt,daarna heb ik het gequilt om het zonder lijst op te kunnen hangen.





En wat minstens even leuk is, er is niet alleen een on-line tentoonstelling van,er is ook een boekje van uitgegeven!!!!
10 dollar van elk verkocht boek gaat naar een goed doel ,http://www.womenforwomen.org/

4 opmerkingen:

Trees zei

Wat geweldig Adrie, ik vind het zo knap,zoals jij met haakwerk bezig bent.

gr.Trees

Anoniem zei

Hallo Adri.

Hier een reactie van moeder en dochter uit de trein van Amersfoort naar Zwolle.
Weet u nog...?
Wat bent u kreatief...
Prachtig om te zien.

We wensen u nog vele kreatieve uurtjes..

Groetjes Gerda en Nathalie uit Ommen

Anoniem zei

hoi hoi, wat een leuk blog is dit,ik ga hier vaak terug komen ik vind hier zo veel inspiratie! bedankt,
yvette

Anoniem zei

leuk leuk leuk dat je bij me op visite was, ik vind met name het haak maar raak zo gaaf...ik ga je in mijn linken zetten, ik heb blogroll ingesteld en zie op deze manier wanneer je een log schrijft, of heb je nog een ander weblog waar je vaker op schrijft. Laat je me het even weeeten dan kan ik je linken.doei doei yvette