zaterdag, april 05, 2008

alweer april.....



En zo zijn er alweer een paar maanden verstreken......
Deze winter heb ik veel gehaakt en gevilt.Vanaf november geen naai- of borduurmachine aangeraakt....
Ik ben veel aan het naaldvilten geweest, maar ook natvilten, maar dan op een aan mij aangepaste manier. kleine stukjes en dan met een borstel of kwast en zeepwater, zodat ik het vanuit mijn luie stoel allemaal kan doen.
Die stoel is echt mijn favoriete plaats geweest,komt mooi uit dat ik het zo voel, want er is alweer een andere uitdaging komende"your favourite thing".
Daar moet ik een quiltje van 13x13 inch voor maken.
later hier meer over.

voor een "challenge"heb ik een pop gemaakt,en een quiltje van die pop
Voor het quiltje heb ik voor het eerst een foto op stof gezet, en hier overheen gequilt
de pop is genaaid van stretchvelours.
ze heeft gehaakte haren, gevilte ogen en een gevilt kledingstuk wat wel wat op een korset lijkt.
Aangezien ik weer mijn hortensia-achtige kleuren heb gebruikt, heet ze dan ook
Hortense




1 opmerking:

Maartje zei

Hoi Adri,
de pop is prachtig geworden, ik had hem nog niet gezien toen hij af was.
Maartje