woensdag, oktober 29, 2008

trouwdag Adri en Ype


Vandaag is het 29 oktober..
Onze trouwdag!
32 jaar geleden is het dat Ype en ik trouwden.
En nu alweer de tiende keer dat Ype het niet meer meemaakt.
Het blijft voor mij een speciale dag.
En ik had een speciale trouwjurk!
Gehaakt.
het rokdeel en het kapje zijn door mij ontworpen en gehaakt, de top ,de voering en het tasje zijn door mijn moeder gemaakt.
Het was wel spannend of de jurk op tijd klaar zou zijn; ik kocht het garen op 31 augustus, en op 29 oktober trouwden we....
1 dag van te voren was hij klaar!!!!!!
We zijn voor een fotoreportage in het Fries museum geweest

2 opmerkingen:

Shirley zei

Adrie wat een leuke jurk had je aan en wat een mooie herinneringen! Vooral die foto waar jij zit en Ype staat te grijnzen, heerlijke foto. Moest wel glimlachen om die schoenen die je aanhad, wat een mode was dat toen. En wat een schitterende bos haar had je! En nu alweer 10 jaar zonder hem die dag vieren, maar met de jongens toch, die allemaal een stukje van Ype voor altijd in zich meedragen.
groetjes Shirley

Anoniem zei

Hoi Adri,
Wat een mooie foto's van jou en Ype. Ik herken je nog wel. Ik ben vroeger wel bij je geweest als vriendin van Maartje. (uit Wartena). Ik zou het zo leuk vinden om eens te horen hoe het met haar gaat. Zou je haar mijn email adres eens willen geven? Als ze iets wil sturen zou ik dat erg op prijs stellen.

Dank je wel.
Vriendelijke groet,
Aukje Hoekstra.
aukhoek@gmail.com