donderdag, november 13, 2008

even een viltprobeersel...


Eindelijk heb ik weer eens een werkje af!
Ik heb met zijde, bananenfibre(veganistische zijde) viscose en poetskatoen op dagboekgrootte wat geprobeerd.
Wat dat is weet ik niet, maar het werd weer een landschapje.....
Ik heb als ondergrond een zeer los geweven batting gebruikt die bedoeld is om te vilten.

Ik vond dit wel interessant om dit zichtbaar te laten hier en daar.
Het zou het mooist uitkomen op een raam of zo, maar een goede tweede was een zwarte achtergrond.
Uit mijn breimachineperiode had ik nog een gebreide mouw, waar ik het op vast gevilt heb(naald)
Om het af te maken heb ik van dunne viscose en zijdedraad een boomachtige structuur gehaakt en vast genaaid en hier en daar gevilt
Hoe ik het ga afwerken weet ik nog niet.

Geen opmerkingen: